vrijdag 15 maart 2013

Tijd voor de lente!

Toen ik bij de Douglas was en ik dit geurtje zag staan was ik meteen verkocht! Ik vond de verpakking al heel mooi, toen heb ik aan de tester geroken en dacht: 'hmm dat is lekker, heerlijk voor de lente'.

Dit geurtje is echt een lekker geurtje voor de lente! Het is een klein flesje, makkelijk voor in je tas bijvoorbeeld. Het flesje bevat 15 ml en het is een eau de parfum spray. Het is een deluxe limited edition. Ook bevalt de prijs mij heel erg! Ik heb namelijk maar €1,95 voor dit flesje betaald!

Bij mijn aankoop kreeg ik van de Douglas ook een tester van het merk Annayake, hier ga ik nog een review over schrijven.

Het geurtje ruikt lekker zoet, in het begin ruikt hij best wel sterk maar dit trekt later weg en dat ruikt hij heel lekker! Het geurtje is niet zo lekker als mijn favoriet: Puma Flowing! 

Wat is jouw favoriete geurtje?

Liefs xx

2 opmerkingen: