maandag 4 maart 2013

Pretty pink

Vorige week was ik gezellig met mijn moeder winkelen. We liepen de HEMA binnen en zagen een grote bak met make-up allemaal voor €1,- per stuk! Er zat van alles bij, lipsticks, nagellak, oogschaduw etc. 

Ik zag een lipstick liggen en wist dat mijn zus deze altijd draagt. Ik nam twee kleuren mee, de ene die ze altijd draagt en een lipstick die dicht bij die kleur ligt. Ze was er heel blij mee omdat de lipstick bijna op was!

Voor mezelf zag ik een mooi nagellakje. Een mooie zacht roze! Voor €1,- kon ik deze natuurlijk niet laten liggen.

Zoals ik al zei is het een mooi zacht roze lakje. Het is een klein potje met 7mL. Het is nummer 01.

Het lakje dekt in twee lagen. En heeft een kleine glitter. Ik vind het mooi dat er een klein glittertje in zit, zo heeft het toch nog iets speciaals.

Ook vind ik de kleur echt super! Hij is zo zacht roze en het glittertje maakt het helemaal af!

Het lakje smeert fijn, het is wel een klein kwastje omdat het potje ook zo klein is. Dit is het enige nadeel.

Ik ga zeker nog een keer een lakje halen bij de HEMA! Ik vind die nieuwe glitter topcoats zo mooi!

Heb jij zelf lakjes van de HEMA? Wat vind je ervan?

Liefs Carin







Geen opmerkingen:

Een reactie posten