maandag 25 februari 2013

Stickers plakken!

Een tijdje geleden kreeg ik weer wat leuks in mijn brievenbus!
Ik heb iets gekregen van Pieternels, hier kan je veel leuke dingen bestellen. Je kan hier terecht voor handige keukenhulpjes zoals: schepjes, mini kloppers, kwastjes en honing lepels! Verder kan je er onder andere kussenhoezen kopen, tassen, huisgeuren en wenskaarten

Zelf ga ik een keer wat keuekenhulpjes kopen denk ik, dat is handig om te hebben! :)

Ik heb van de website een aantal velletjes stickers gekregen, mijn naam en leuke figuurtjes en hartjes in verschillende kleuren. Op de site zijn nog veel meer stickers!

Ik heb er even over na gedacht waar ik de stickers ging plakken..

Mijn mappen zijn nogal kaal en mijn agenda ook, daarom besloot ik een map en mijn agenda te versieren!
Ik vond het erg leuk om te doen en de stickers blijven zeker goed plakken, ze zijn heel fijn.

Dit is het resultaat met de vrolijke stickers!

Neem ook eens een kijkje op de website en is nog veel meer te zien!

Wat vind jij van deze stickers? :)

Liefs!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten