woensdag 6 februari 2013

Meet me! :)


Hier een vragenlijst waar ik mijn antwoorden op heb gegeven, zodat jullie mij beter leren kennen!

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1994. En ben nu 19 jaar :)

Hoe lang ben je?

Ik ben 1 meter 71

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Zal ik eerst eten of eerst douchen..

Waar ben je op dit moment?
Voor mij bureau in mn kamer in Den Bosch :)

Single/relatie?
Meer dan twee jaar een relatie!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Betrouwbaar, zorgzaam en geduldig

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik heb ontzettend zin om te zwemmen!

Wat is je doel in het leven?
Momenteel is dat studiepunten halen en uiteindelijk mijn diploma halen. Daarna een baan waar ik mij fijn voel en huisje boompje beestje

Waar ben je bang voor?
Haaien, haaienfotos haaienfilms alles van haaien..

Heb je je rijbewijs?
Nee, daar moet ik nog steeds aan beginnen

Nagellak of lippenstift?
Liever nagellak, lippenstift draag ik nooit

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Lente, maar dan zonder regen

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, lijkt me super!

Ben je een healthy-freak?
Nee totaal niet, ik probeer gezond te eten, zeker nu ik zelf moet koken, maar ik hou ontzettend van snoepjes

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Blond haar tot net over mn schouders

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil graag een lichte spijkerbroek die heerlijk zit, helaas is die moeilijk te vinden of super duur :(

Heb je tattoos?
Nee

Heb je piercings?
Heb ik ook niet

Draag je een bril?
Ja, en binnenkort kan ik mn nieuwe bril ophalen! :)

Wat is jouw perfecte pizza?
Normaal neem ik altijd pizza margarita, maar vorige week bestelde ik eens iets anders, namelijk zalm met spinazie. En ik vond het echt heel lekker! Als ik zelf pizza maak gooi ik er allemaal lekker dingen op zoals, ham, vis en salami. Niet erg gezond..

Favoriete eten/drinken?
Dat blijft toch altijd kip patat en appelmoes!

Wat is je favoriete parfum?
Puma Flowing, heerlijk!

Wat is het laatste wat je kocht?
Kipkruiden..

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen sliep ik nog, want ik ben vandaag vrij :)

Favoriete ijsje?
Als het echt warm is heb ik het liefst een waterijsje, maar ik hou van Ben&Jerrys Cookie Dough of softijs

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Vroeger kon ik altijd tot na 12en uitslapen maar dit lukt me niet meer, dit is nu 10.00 geworden. Zo heb ik ook nog iets aan mn dag :)

Wat zijn je plannen voor 2013?
Beter mn best doen voor school.. Vaker afspreken met vriendinnen en veel leuke dingen doen! :) En ik hoop nog een bijbaantje te vinden in Den Bosch

Met hoeveel kussens slaap jij?
3

Ben je een ochtend of avond persoon?
Meer ochtend denk ik dan, ik kan best vroeg opstaan en 's avonds ben ik vaak heel moe.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop dat ik dan mijn diploma heb, een leuke baan, huisje samen met mn vriend en ik hoop dat ik dan nog aan het genieten ben!

Wie mis je op dit moment?
Mn lieve vriendinnetje Eva

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mn mond, qua make-up is het niks, want ik heb dunnen lippen maar ik vind mijn lach best mooi :)

Ben je verlegen?
Best wel, maar dat ligt wel aan de situatie

Heb je een accent?
Volgens mij niet, maar ik was gister aan het bellen met mn moeder en ze zei dat ik echt een Arnhem's accent heb..

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb 1 zus, Linda en ze is 21 :)

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Opstaan, nu is dat best laat vergeleken met toen ik nog thuis woonde, toen moest ik namelijk half 6 op.. Dan kleed ik me aan, eet ik wat, poets mn tanden, smeer mn gezicht in. Doe mn haar. Pak mn tas, fiets naar school dan heb ik school. Na school fiets ik naar mn kamer. Maak huiswerk, kijk tv en kook. 's avonds kijk ik meestal tv of zit ik op mn laptop :)


Zou je nog iets van mij willen weten?

Veel liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten