dinsdag 1 januari 2013

Win actie!

Zoals je in mijn vorige berichtje kon lezen heb ik een lipbalm gekocht van Casuelle Cosmetics.
Hier heb ik er twee van gekocht, zodat ik er één kan testen en één kan weggeven.

Dat is leuk he?! Zo kan ik ook nog eens iemand blij maken :)
Het is maar iets kleins, maar toch lijkt het me leuk om iemand hiermee blij te kunnen maken!

Ik ga eerst iets over de lipbalm schrijven en daarna leg ik uit hoe je mee kan doen aan de win actie :)

Ik heb deze lipbalm bij de Etos gekocht, er stond ook tester bij maar deze heb ik alleen geroken. En deze rook erg lekker! Het is Kiwi geur!


Het doosje vind ik er erg fleurig en vrolijk uitziet, ook de lippenbalm zelf. Met de lichtgroene kleur en fruitfiguurtjes! Deze lipbalm maakt mij vrolijk, haha.

De lipbalm zelf heeft ook een lekker kleurtje, hij is groen!

Ik heb de lipbalm getest en hij voelt een beetje olieachtig. Persoonlijk vind ik het lekkerder als hij niet zo is en meer zacht is. Verder ruikt de lipbalm heerlijk, lekker zoet.
Hij blijft wel goed op je lippen zitten, en je likt hem er niet af, laat maar zeggen.

Wat vind jij van deze lipbalm, zou jij 'm kopen?
Je kan natuurlijk ook mee doen aan de win actie om hem zelf te proberen.
Wat je moet doen kies uit de volgende drie (meer doen is meer kans):
Volg mij op Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/4468807
Volg mij op twitter: @carinslifeblog
Like mijn facebookpagina: www.facebook.com/CarinsLifeblog 

En beantwoord deze vraag:
Wat doe jij om je lippen mooi te houden?

Geef in een comment aan wat jij hebt gedaan en beantwoord de bovenstaande vraag.

De actie duurt tot zondag 6 januari! :)

Veel succes en liefs,
Carin

4 opmerkingen:

  1. Mooi houden doe ik met een lippen balsem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zet je er ook bij waar je mij volgt/liked? :)

      liefs Carin

      Verwijderen
  2. Ik volg je nu op Twitter, bloglovin en Facebook. (volgte je al op je twitteraccount : @Caar1994)

    Om mijn lippen mooi te houden borstel ik ze af en toe zachtjes met een tandenborstel. Ik heb er speciaal 1 voor gekocht, een zachte borstel.
    Hierna smeer ik ze in met aloe vera creme. En mijn lippen blijven heerlijk zacht en mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om mijn lippen mooi te houden smeer ik er voor het slapen een beetje kokosvet op. Als het heel koud is doe ik een getinte lippenbalsem op voor ik het huis uit ga. Ik volg en like je op bloglovin en wens je heel veel succes Carin (en de rest van de deelnemers ook natuurlijk ;))!

    BeantwoordenVerwijderen