zondag 20 januari 2013

Win actie met Sjaals4you!


Samen met Sjaals4you heb ik voor jullie een leuke win actie!

Ik mocht zelf een sjaal kiezen op hun webshop en heb voor deze roze sjaal gekozen.
Verder heb ik nog een sjaaltje gekregen als cadeautje voor mezelf! Super lief!

De roze sjaal is heerlijk zacht en lekker warm. Het is een kol sjaal. En deze sjaal is te winnen! Deze sjaal is uitverkocht op de webshop, maar zijn nog wel in andere kleuren verkrijgbaar.
Ook hebben ze nog super veel andere sjaals! Neem eens een kijkje op de webshop.

De sjaals zijn zeker van goede kwaliteit en ze hebben lage prijzen. Deze kol sjaal is namelijk maar €9,95! Wil jij deze mooie warme sjaal winnen?
Doe dan mee met de win actie.

Wat je moet doen:
Volg ons op Twitter @Carinslifeblog en volg @sjaals4you
En plaats deze tweet op je eigen Twitter:
Ik maak kans op een warme sjaal van @sjaals4you bij @Carinslifeblog wil jij ook meedoen? Carinslife.blogspot.nl #RT #win

Heb je geen Twitter?
Like ons dan op Facebook en deel de win actie met je vrienden!

Laat in een comment weten wat jij hebt gedaan om kans te maken op deze sjaal! (Lukt dit niet? Stuur dan een privéberichtje naar mij, op Twitter of Facebook)

Meedoen kan tot 31 januari! 

Veel liefs,
Carin


2 opmerkingen:

  1. Dag Carin!

    Ik volg je op twitter en ben nu ook @sjaals4you aan het volgen. Ik heb de tweet : 'Ik maak kans op een warme sjaal van @sjaals4you bij @Carinslifeblog wil jij ook meedoen? Carinslife.blogspot.nl #RT #win' op mijn twitter gezet.
    Ik like je al op Facebook en heb dus ook geliked en gedeeld!

    Ik ben verliefd op die sjaal, dus duimen maar!
    Leuke actie.

    Lieve groetjes,

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Ik maak kans op een warme sjaal van @sjaals4you bij @Carinslifeblog wil jij ook meedoen? Carinslife.blogspot.nl #RT #win"
    *Heb je geen Twitter?*Like ons dan op Facebook en deel de win actie met je vrienden!.

    ik zoek een mooie sjaal voor mijn goede vriendin die is zondag jarig lijkt me een leuk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen