vrijdag 4 januari 2013

My Jewellery

Deze week kreeg ik een super leuk pakketje in de brievenbus van My Jewellery

My Jewellery is een super leuke website met betaalbare sieraden. Ook zijn de verzendkosten te betalen, het is gemiddeld €1,50

Het is begonnen als een hobby en in 2011 uitgegroeid tot één van de grootste sieradenwebshops van Nederland. Sharon Hilgers is eigenaresse en ontwerpster. Naast haar eigen label worden online ook andere merken aangeboden, zoals La Mer Collections, Disney Couture en Les Nereides. Ook is het assortiment van My Jewellery in diverse winkels te verkrijgen. Kijk hier voor een winkel bij jou in de buurt.

Ik kreeg van haar een super schattig kettinkje en leuke oorbellen

Ik vind dit kettinkje vind ik echt super leuk! Echt iets voor mij, haha. Zoals je hier onder kunt zien is het een zilver kettinkje met een strikje. Op de site staan nog veel meer leuke kettinkjes, met bijvoorbeeld een snor of kruis. Ook als je van grotere opvallendere kettingen houdt, ben je hier aan het juiste adres. Deze vind je ook in deze webshop



Ook heb ik een setje oorbellen gekregen. Deze mooie grote oorbellen zijn helemaal niet zwaar. Ideaal voor een feestje, omdat ze niet zwaar zijn kan je ze lang inhouden! Op de site staan nog veel meer leuke oorbellen, neem maar eens een kijkje. Je vind er oorbellen in verschillende soorten en maten, voor ieder wat wils dus. 



Kende jij deze webshop al? Wat vind jij van deze sieraden?

Lieve groetjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten