dinsdag 8 januari 2013

Matchboox


Vorige week kreeg ik een super leuk pakket binnen van Matchboox!
Ik was erg benieuwd wat het precies was en besloot daarom een mail te sturen.
Ik ben ook dol op boeken en vind dit natuurlijk super bijzonder!

Matchboox is een site waar je handgemaakte boeken in luciferdoosjes kunt kopen! Super leuk toch?

'MatchBoox zijn handgemaakte boeken in luciferdoosjes die lezers en verzamelaars verrassen. Prachtige illustraties met originele teksten van de beste auteurs. Gemaakt vanuit een passie voor boeken, om schoonheid door te geven. MatchBoox zijn erg leuk om cadeau te geven. Als relatiegeschenk, voor een bijzondere aangelegenheid, met een reden, of zomaar. Via de cadeauservice kunt u een kennis, vriend, collega of dierbare op originele wijze verrassen met een persoonlijke boodschap aan de ontvanger. MatchBoox blijft uitbreiden met auteurs als Susan Smit, Saskia Noort, Marion Pauw, Frits Barend, Annemarie Oster, Thomas Rosenboom, Jan Siebelink, Wieteke van Dort, Tommy Wieringa, Manon Uphoff, Boudewijn de Groot en Adriaan van Dis. Ook kunt u uw eigen MatchBoox creëren. Van harte welkom in de creatieve wereld van MatchBoox!'




Ik vind de boekjes echt super leuk! Ik vond het echt een verassing en een cadeautje toen ik het doosje opende. 
Wat ik ook super vind is dat je een eigen MatchBoox kunt ontwerpen! Natuurlijk super leuk als relatiegeschenk!


Ik kreeg een doosje met vier algemene boekjes en een doosje met vier Efteling sprookjes erin! 'Speciaal voor MatchBoox presenteert de Efteling vier eigenzinnige, poëtische bewerkingen van den Efteling-sprookjes'



MatchBoox is ook te koop in winkels, welke winkel dat bij jou in de buurt is vind je hier.
En klik hier om de gehele collectie te bekijken!

Ik vind de boekjes echt heel leuk en ze zijn van goede kwaliteit! Het zit echt in een luciferdoosje en om het boekje zit een stevig doosje. Dit is handig met verzenden, bewaren of als cadeauverpakking. En de boekjes hebben ook nog eens een leuke prijs: voor maar €4,95 (excl. €1,95 verzendkosten) heb jij al een boekje in huis!

Wat vinden jullie van deze boekjes?



Ik heb er veel gekregen en wil er graag 4 verloten!


Wat je moet doen om kans te maken op zo'n leuke MatchBoox:
- Volg mij op twitter en/of like mij op facebook!
- Laat in een comment weten (liefst via hier, als dit niet lukt mail me, dan doe je ook gewoon mee!) welk boekje jij graag zou willen hebben (keuze uit bovenstaande 4) of aan iemand cadeau zou willen doen! Zet er ook bij wat je hebt gedaan om mee te doen, twitter/facebook/bloglovin/instagram.

Voor extra kans:

- Volg mij op bloglovin
- Volg mij op instagram (Caar1994)
- Volg @Matchboox op twitter 

- Like Matchboox op facebook


De winactie loopt tot en met zondag 20 januari 2013 20.00 uur!

Veel succes allemaal en ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten