woensdag 16 januari 2013

Hoesje voor Samsung Galaxy S II

Ik was al een tijd opzoek naar een telefoon hoesje. Ik kwam op een leuke website en heb een hoesje besteld: de Muvit Flag Case Vintage United Kingdom. Dit hoesje komt van mobielbereikbaar.nl, waar je mobiele telefoon accessoires zoals Samsung Galaxy S3 Mini hoesjes kunt bestellen.

Hoe gaaf is dit hoesje?! Het hoesje is dus een Engelse vlag en het lijkt een beetje of hij vies is met modder, maar ik vind hem zo leuk! Ik heb het hoesje vorige week binnen gekregen en heb hem meteen op mijn mobiel gezet. Ik krijg veel complimenten over mijn hoesje, mensen vinden het hoesje heel leuk en vragen waar ik het vandaan heb. Het hoesje is dus te kopen via Mobielbereikbaar.nl Ze hebben ook hele leuke andere hoesjes van veel verschillende telefoon merken.
Dit hoesje kost €17,96. Het is erg goede kwaliteit. Het hoesje kan ook zonder veel moeite van je telefoon af. Hij breekt dan niet doormidden. Ook klikt hij weer makkelijk om je mobiel heen. Ik vind mijn mobiel veel fijner vasthouden nu ik dit hoesje heb en hij valt ook minder vaak uit mijn handen! Dit gebeurde mij nogal vaak, nu dus niet meer. Het hoesje is ook mooi afgewerkt, bij de uitgesneden delen is het mooi wit. Benieuwd naar de andere hoesjes? Kijk dan op de site.
Betalen kan met Ideal. Voor 22:30 besteld, morgen in huis! En gratis verzending!

Wat vind jij van dit hoesje?

Veel liefs, Carin

1 opmerking:

  1. Dag Carin!

    Super gaaf hoesje. Heb sinds kort geen hoesje mee omdat die van mij stuk was gegaan. Dus dat zou idd wel een leuke oplossing zijn :)

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen