vrijdag 4 januari 2013

Heavenly Soap

Gister kreeg ik een super leuk pakketje binnen van Heavenly Soap! Het was een pakketje met verschillende soorten zeepjes erin! En wat rook alles heerlijk! Ik heb ze nu naast me liggen en de geur blijf maar binnenkomen, echt super lekker!


Dit is het pakketje wat ik binnen heb gekregen, en super lief, want ik heb meer gekregen dan ik besteld heb!
Ook krijg je er een persoonlijke kaart bij, dit vind ik erg leuk!



Na lang nadenken welke zeepjes ik toch wilde kopen ben ik op bovenstaande zeepjes uitgekomen. Ik mocht zelf de kleur en geur kiezen, maar er waren zoveel lekkere geuren dat ik het moeilijk vond om te kiezen. Toen ik gisteren heb pakketje binnen kreeg was ik erg blij met de keuze van mijn kleurtjes en geurtjes!



Als eerste heb ik een snor, hij ruikt zo lekker! Het is cola geur! Hij ruikt super zoet en ik vind het heerlijk! Denk dat ik deze maar op mijn nachtkastje leg, haha. Ik vind deze ook heel leuk om iemand als cadeau te geven, of meerdere zeepjes bij elkaar, want Vivian maakt ook andere mooie zeepjes. Van verschillende kleuren, geuren en maten!


Verder heb ik een mooie roze hart gekregen. Voor dit hart heb ik de geur amber gekozen. En hij ruikt heerlijk!


Daarbij heb ik nog een grappig gatenkaasje genomen, met de geur kumquat. Ik had geen idee hoe deze geur zou ruiken maar heb de gok toch gewaagt. En het was geen verkeerde keus, want het kaasje ruikt ook super lekker. Wel heel zoet, maar ik hou daarvan. Het kaasje lijkt ook heel echt en daarom vind ik deze zo leuk.


Als laatste heb ik nog een vleermuis gekregen. Deze ruikt echt naar zeep, haha. Ik heb namelijk geen idee welke geur het is, maar natuurlijk wel heel lekker!

Heavenly Soap heeft nog geen site maar verkoopt haar zeepjes via Marktplaats. Je kunt haar een mailtje sturen en samen overleggen over de geuren en kleuren. Ook vond ik het mailcontact snel en makkelijk gaan. En het pakketje was, zelfs met de feestdagen, super snel geleverd.

Heavenly Soap, super leuk als cadeautje of voor jezelf!

Ik zou zeggen probeer het eens, want voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

Welk zeepje vind jij het leukst?

Groetjes Carin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten