zondag 20 januari 2013

Babyshirtje winnen via Facebook

Deze strijkafbeelding is van StickerIdee. StickerIdee heeft veel leuke strijkafbeeldingen en ook andere leuke dingen. Je vind bijna nergens strijkafbeeldingen, alleen maar strijkletters. Op deze site hebben ze veel verschillende strijkafbeeldingen, maar ook andere dingen, bijvoorbeeld: muurstickers, deurstickers, geboortestickers. Wil je zelf nou niks strijken? Dan kan je ook kant en klare tshirt bestellen met leuke teksten erop, voor volwassenen en kinderen. De tshirt zijn ook zeker betaalbaar, voor €9,95 heb je al een volwassenen tshirt met een leuke tekst. En de kinder/baby shirtjes zijn er al vanaf €7,95!

Er zijn veel verschillende strijkafbeeldingen en zijn maar €3,50.
Zelf heb ik de afbeelding met 'Als papa en mama nee zeggen vraag ik oma' gekozen omdat ik deze tekst heel leuk vond!
Ik heb zelf een shirtje gekocht (maat 68) en heb toen de afbeelding met behulp van gebruiksaanwijzing erop gestreken. Het ging best makkelijk en de letters bleven goed aan het shirtje plakken.
Verder is de service van deze website super! Ze hebben mij snel terug gemaild toen ik vragen had en zijn erg vriendelijk!
De levering is ook snel:
Babyshirtjes worden dezelfde dag nog verzonden als je op werkdagen voor 15:00 besteld. Muurstickers moeten speciaal voor jou gemaakt worden en daarbij duur het 1-3 werkdagen.

Ben jij zwanger of net moeder, of wil jij iemand anders hiermee blij maken?
Dat kan! Ik geef namelijk dit shirtje weg :)

Wat moet je doen:
Like mij op facebook
laat hier via een comment achter/via facebook mag ook, dat jij of wie dit shirtje wil.

Voor extra kans:
Like ook StickerIdee op facebook

De actie loopt tot 31 januari 19.00 uur.

Veel liefs,
Carin





1 opmerking:

  1. Hoi carin

    Is het shirtje al verloot?
    Jan het namelijk nergens terug vinden

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen